כתבות עסקים
חיפוש חופשי
מנטול - פורטל איכות חיים
להרשמה בחינם לאינדקס ערוצים נוספים:  |  הסרת שיער  |  רפואת שיניים  |  הסרת משקפיים  |  קורסים  |  פורומים
חיפוש במנטול
איכות חיים    כושר גופני    לעולם לא מאוחר מדי לרזות
בחר קטגוריה מבוקשת
בחר תחום מבוקש
בחר איזור
!תנו לנו לעזור לכם
מומלצים
בדיקת שיער
הלגה מרכזים קוסמטיים רפואיים
הסרת משקפיים בלייזר
הסרת שיער בלייזר
הידרותרפיה
קישורים רלוונטיים לתחום
חדר כושר | אירובי | פילאטיס | מאמני כושר | עיצוב הגוף | ספינינג | מחשבון דופק מטרה

לעולם לא מאוחר מדי לרזות

מאת: מערכת מנטול
Share:
אל תגידו נואש! גם בגיל מבוגר ישנן דרכים פשוטות ויעילות להרזיה ולכניסה לכושר, וזכרו: לעולם לא מאוחר מדי לרזות!
ככל שאנו מתבגרים, הופכת השגרה הספורטיבית לקשה יותר עבורנו. אנשים מבוגרים חשים לרוב שזה מאוחר מדי עבורם, ושכבר אין שום סיכוי שהם ירזו. אך מחקרים בתחום וניסיונם של מבוגרים רבים מוכיחים שסברה זו אינה נכונה. אין שום בעיה לרזות גם בגילאים מבוגרים, ואף ניתן לשמור על רמת כושר ובריאות גבוהה בתנאי שנוקטים בזהירות הנדרשת.

שחייה היא אחד מתחומי הספורט הבריאים ביותר. הסכנה של תחומי ספורט רבים הוא החשש מפגיעות מכות, שחיקת שרירים ונפילות. אחד היתרונות הבולטים של שחייה הוא בכך שלמרות שכמעט כל השרירים מופעלים בפעילות זו, הסכנות הינן מועטות. הסכנה לפגיעות בשרירים כתוצאה ממכות, נפילות ושחיקת שרירים וסחוס היא נמוכה.

על מנת להפיק את המרב משחייה אנו ממליצים להיעזר במאמן שחייה, לפחות בתחילת הדרך, כדי ללמוד את צורת השחייה היעילה והבריאה לכם. שחייה הינה פעילות שורפת קלוריות ומפעילת
שרירים. והשילוב של שחייה עם אורח חיים בריא תוביל להרזיה, גם בגילאים מבוגרים.
שחייה, אורח חיים בריא
גם רכיבה על אופניים משלבת כמה יתרונות: ניתן לרכב על אופניים בחברה או בזוג, לראות במהלך הרכיבה נופים משתנים, ולהרגיש קצת זריקת אדרנלין (גם למבוגרים מותר!). יחד עם זאת, רכיבה על אופניים תורמת רבות לכושר הגופני, היא בריאה מאד והיא מרזה. רכיבה על אופניים מומלצת
לכל הגילאים, ובגילאים המבוגרים היא מומלצת במיוחד. כשתכירו את התחום, תגלו שיש פעילות ספורטיבית שיכולה לשלב הנאה עם כניסה לכושר והרזייה.

ריצה נתפסת בעיני רבים כתחום מסוכן לגיל מבוגר - הסכנה של שחיקת שרירים או נפילה מרתיעה מבוגרים רבים מלרוץ. אך אלו הן סכנות שניתן להימנע מהן. ביצוע מתיחות לפני כל ריצה ואחריה, ריצה על משטח רך יחסית (שביל עפר לדוגמא) וריצה בקצב איטי יחסית - כל אלו יהפכו את הריצה לפעילות פרודקטיבית, בטוחה ונעימה מאוד עבור מבוגרים.

אל תגידו נואש! גם בגיל מבוגר ישנן דרכים פשוטות ויעילות להרזיה ולכניסה לכושר, וכל שעליכם לעשות הוא לבחור את הפעילות הגופנית המתאימה לכם. וזכרו: לעולם לא מאוחר מדי לרזות! 
הירשמו חינם לניוזלטר של מנטול ותהנו ממאמרים והטבות שישפרו לכם את איכות החיים
הירשם/י
אני מאשר קבלת ניוזלטר שבועי למייל שלי מאתר מנטול - הפורטל לאיכות חיים
...התגובות בטעינה
צור קשר    הצטרפות לאינדקס    פרסם אצלנו    אודות מנטול    שלח לחבר    מפת אתר    תנאי שימוש    מדיניות מנטול    כניסה לשותפים