כתבות עסקים
חיפוש חופשי
מנטול - פורטל איכות חיים
להרשמה בחינם לאינדקס ערוצים נוספים:  |  הסרת שיער  |  רפואת שיניים  |  הסרת משקפיים  |  קורסים  |  פורומים
חיפוש במנטול
איכות חיים    תזונה ודיאטה    אושר זו לא מילה גסה...
בחר קטגוריה מבוקשת
בחר תחום מבוקש
בחר איזור
!תנו לנו לעזור לכם
מומלצים
בדיקת שיער
הלגה מרכזים קוסמטיים רפואיים
הסרת משקפיים בלייזר
דיאטה
רז-קל טבעי שזה קל
דיאטה און ליין
קישורים רלוונטיים לתחום
דיאטנית | ייעוץ תזונתי | תוספי מזון | דיאטה | מחשבון BMI | מחשבון BMR | לימודי מדעי התזונה | תזונאים / דיאטנים | תזונאית | ניקוי רעלים | דיאטנית בתל אביב

אושר זו לא מילה גסה...

מאת: "דיאט לי" - לאכול נכון ולרזות
Share:
כשאנו חווים תחושת חרדה או דיכאון רובנו רצים אל המקרר מתוך רצון למצוא נחמה באוכל, בעיקר בפחמימות ובחלבונים...
הבחירה בפחמימות היא די ברורה מכיוון שלפחמימה השפעה כימית עלינו, מסתבר שפחמימות מעלות את רמת הסרוטונין במוח - החומר שאחראי ישירות למצב הרוח שלנו, חלבונים לעומת זאת, מעלים את מפלס ויטמין ה B שלנו, שגם הוא אחראי לאופטימיות שלנו ונוגד את תחושת הדיכאון, כלומר יש קשר הדוק וישיר בין המזון שאנחנו צורכים לבין מצבנו הנפשי.

לתזונה חשיבות רבה בתפקיד המוח בכלל ובמצבים התנהגותיים נפשיים בפרט. המוח הוא איבר המוביל בגוף מבחינת צריכת האנרגיה, ולכן הוא מאוד תלוי מאוד בגלוקוזה (סוכר בדם) שהיא מקור לאנרגיה.ירידה ברמות הסוכר בדם גורמת לשחרור של הורמונים ומגבירה מחדש את רמות הסוכר בדם, כמו אדרנלין, גלוקוזה וכו..

רשימת האויבים גדולה, נביא כאן רק חלק קטן  ממנה:

כדי לצמצם תחושות אלו רצוי שלא לצרוך :
אלכוהול כי זה גורם להתפתחות היפוגליקמיה (ירידה חדה ברמת הסוכר בדם) וזו מחריפה תופעות נפשיות ורגשיות.
קפאין- מצוי בקפה תה קולה הוא מהווה איום על תפקוד המוח ונמצא שהשילוב בינו לסוכר מזוקק (לבן) יכול להביא להחמרת הדיכאון.

ובכדי שנרגיש טוב עם עצמנו רצוי לצרוך את המרכיבים התזונתיים הבאים שמשפיעים על מצב הרוח :
אורז מלא, דגים, ביצים, עוף, בקר, כבד, חומוס, עדשים, פירות וירקות כגון: כרוב גזר עגבנייה,תפוזים, אננס, בננות, תירס בוטנים אבוקדו קמח מלא וכו..

ארוחות מלאות, זמינות ומזינות בהחלט יכולות לצמצם את תחושות החרדה והדיכאון לכן הקפידו לאכול נכון ובריא ושהארוחה תורכב מפחמימה מלאה (רצוי), חלבון(בשר עוף הודו דגים וכו..) וירק (ירק מבושל או טרי) .

השאלה המתבקשת... איך נשמור על מצב הרוח שלנו?
v  הימנעו משתייה מוגזת וממותקת והקפידו לשתות הרבה מים.
v  בצעו פעילות גופנית שלוש פעמים בשבוע לפחות חצי שעה ביום.
v  הפסיקו לעשן אקטיבי או פאסיבי.
v  הימנעו משתיית קפה ומוצרים אחרים המכילים קפאין.
v  השתדלו שהאוכל יהיה זמין,כדי שלא תישארו רעבים לאורך זמן.

לקבלת מידע נוסף אתם מוזמנים לבקר בעמוד של אתר "דיאט לי", אשר מציע ארוחות להרזיה, בריאות וזמינות עד בית הלקוח.
לקבלת מידע נוסף בנושא ארוחות להרזייה
.מתלבטים? בואו וחיסכו בזמן יקר! מלאו פרטיכם והמומחים בתחום ייצרו איתכם קשר בהקדם
:טלפון :email :שם מלא
:איזור :גיל
:מין
:הערות
הירשמו חינם לניוזלטר של מנטול ותהנו ממאמרים והטבות שישפרו לכם את איכות החיים
הירשם/י
אני מאשר קבלת ניוזלטר שבועי למייל שלי מאתר מנטול - הפורטל לאיכות חיים
...התגובות בטעינה
צור קשר    הצטרפות לאינדקס    פרסם אצלנו    אודות מנטול    שלח לחבר    מפת אתר    תנאי שימוש    מדיניות מנטול    כניסה לשותפים