יום רביעי, 26 ביוני 2019
איכות חיים    גבעת ושינגטון
גבעת ושינגטון

גבעת ושינגטון

המכללה האקדמית לחינוך
מידע על גבעת ושינגטון
 גבעת ושינגטון
המכללה האקדמית לחינוך גבעת ושינגטון מכשירה מורים לתואר ראשון בחינוך (B.Ed) במגוון מסלולים: הגיל הרך, ביה"ס היסודי, ביה"ס העל-יסודי והמסלול היוקרתי חינוך גופני. במכללה האקדמית גבעת ושינגטון לומדים כ - 500 סטודנטים לתואר במסגרת לימודים סדירה של ארבע שנים וכן במסגרת לימודי ההמשך והסבת אקדמאים להוראה. במכללה פועלות מספר תכניות ייחודיות:
תכנית המצוינים להוראה – תכנית אשר מכשירה קבוצת איכות של מורים בעלי נתונים קבלה גבוהים מאוד.
העומדים בדרישות הקבלה לתכנית ייהנו מקיצור לימודים לשלוש שנים ומפטור מלא משכר לימוד.

תכנית Hi-Ed – תכנית ללימודי מחשבים ייחודית, שמטרתה להכשיר את הלומדים להוראה לשימוש בטכנולוגיות של המאה ה -21 אשר יסייעו בידם בעבודתם בהמשך או כקריירה נוספת. בתכנית לומדים הסטודנטים תחומים כמו: בניית אתרי אינטרנט, למידה מרחוק, בניית מצגות, עריכת סרטים ועוד. ההשתתפות בתכנית היא ללא תשלום.

המכללה האקדמית גבעת ושינגטון ממוקת בין אשדוד לגדרה ומשתרע על שטח ירוק ופורח בן כ- 200 דונם. לרשות הסטודנטים: מעבדות חדרי מחשבים, ברֵכת שחייה חצי אולימפית, מגרשי טניס, היכל ספורט, אצטדיון כדורגל ואתלטיקה קלה, סאונה, ג'קוזי ועוד. כמו כן בקמפוס ישנם מעונות לרווקים ונשואים במחיר מסובסד, חדר אוכל וקפיטריה. אפשר להגיע למכללה באוטובוס, ברכבת וכן דרך כביש 6 הנמצא בסמוך.
מה תמצא אצל גבעת ושינגטון
גבעת ושינגטון
הטבה של גבעת ושינגטון
מנטול הינו הפורטל לאיכות חיים הגדול והמוביל בישראל, אשר מחולק ל-8 ערוצים עיקריים: אסתטיקה, ניתוחים פלסטיים, הריון ולידה, כושר גופני, בריאות, תזונה ודיאטה, סקסולוגיה וגוף ונפש. אינדקס האתר כולל מידע מקיף ועדכני אודות בתי עסק ומגוון רחב של קטגוריות, ותחומים התורמים לשיפור איכות החיים שלנו.
מנטול מציע רצפי מאמרים, מאמרים, בתחומי איכות החיים אשר נכתבו בעזרתם האדיבה של טובי המומחים. תמצאו סקרים ופורומים שונים המנוהלים ע"י מומחים.
בנוסף, קיימים מספר שיתופי פעולה עם אתרים שונים ביניהם אתר דרושים, אתר לימודים ועוד, וכן המלצות על אתרים שונים.
אנו מזמינים אתכם להוות חלק בלתי נפרד מאיכות החיים החשובה כל כך עבורינו, לקבל מידע וייעוץ בחינם ממיטב המומחים אשר יתרמו לשיפור איכות חייכם. / . , , / .